Mar. 19, 2013

Här hemma sa vi god morgon kl 6.
Sitter just nu med en kopp kaffe, snart börja göra mig i ordning och försöka plocka undan lite innan vi ska bege oss till dagis!
Idag blir det att plocka undan här hemma och lite annat smått & gott innan vi ska hämta hem Kevin på dagis vid 14, här hemma är det trots på hög nivå och en massa hyss från bägge barnen. Kan man säga hyss när det gäller en 10 månaders?
Ja efter denna morgonen kan man nog kalla det, står i badrummet och ska plocka upp från badkaret efter Kevin hade badat hör en jäkla smäll från v-rummet, släpper allting och springer ut! Men jo visst, Emilia hade dragit ner ena lampan och prydnadssakerna från fönstret. Fullt med glas från stenarna som jag har dekorerat en ljushållare med, så det var bara att börja städa.

Blir nog att plocka undan gåstolen nu, var inte länge hon hade användning för den men i med hon kommer högre upp så är det nog lika bra innan det kanske händer något "värre".
Igår fick vi se något helt nytt i utvecklingen på denna lilla krabaten, hon släppte taget och stod hur länge som helst utan stöd! :o
Bara sådär så kom det, vilken chock det blev för mig först och främst men när D såg det när han kom hem så stod han bara och gapa! Haha

Kevin tyckte det var skönt att komma tillbaka till dagis igen efter en veckas frånvaro, så kan ju lugnt säga att han var ganska trött igår när han kom hem.
Dem hade varit ute och lekt i snön, men där är nästan ingenting kvar nu. Så får hoppas på att det verkligen inte kommer in mer nu för nu vill jag ha vår!! :)
Dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt kanske är en bra ide? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0