Mar. 15, 2013

Här hemma sa barnen god morgon kl 4!!!
Men lyckades få den minsta att somna om efter många om & men.
Har legat på soffan och slöat tillsammans med Kevin men nu håller äggen på att koka sen ska jag göra i ordning lite havregröt så vi kan äta frukost.
Prinsen är fortfarande hemma så han kan bli helt frisk, så förhoppningsvis på Måndag kan han återgå till dagis.

Dem senaste dagarna så har det inte hänt så mycket, vi har bara varit hemma.
Två dagar har jag tagit med mig Kevin när jag har handlat när D kommit hem från jobbet så han också får lite frisk luft!
I helgen händer det ingenting i heller för D ska jobba :(

Idag ska jag försöka dammsuga här hemma vilket behövs, är inte alltid så lätt när man har ett barn som inte lyssnar & samtidigt han hittar på hyss.
Sen den andra hänger sig fast i dammsugaren så man får flytta på henne innan man kan fortsätta! Haha
Jag hoppas att ni mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0