Mar. 11, 2013

Här sa vi god morgon 6.20 och som vanligt vakna den minsta i familjen strax efter åtta, har ringt dagis och meddelat att Kevin kommer varken idag eller imorgon och att jag återkommer på Onsdag morgon och meddelar hur han mår.
Försökt och få tag på någon nere på BVC men är bara upptaget, får försöka en stund till!

I eftermiddag när D kommer hem så beger jag mig ut på en pw.
Vädret är strålande solsken även om det är väldigt kallt synd bara att man går miste om det! :(
I sånna här lägen så hade jag önskat att jag hade haft en syskonvagn, kunnat pälsa på barnen och begett mig ut på en timmes promenad så dem framför allt hade fått frisk luft och att jag hade fått röra mig det hade verkligen varit kanon!

Idag är en sån dag då jag är riktigt irriterad på en massa!
Finns vissa saker som jag har varit ruskigt irriterad på hela helgen men även ett bra tag, men jag håller det för mig själv.
En kopp kaffe kanske? Ja det får de allt bli innan tvätten ska hängas upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0