Mar. 09, 2013

Sjukstugan fortsätter här hemma....
Emilia har fortfarande hög feber och är hon inte feberfri tills på Måndag så är det BVC som gäller!
Imorse när jag låg och sov så kom Kevin in & la sig brevid mig och somnade?
Jodå han har också fått feber mitt i allting, men han & D ville ändå åka på kalas vilket dem gjorde.. Själv tyckte jag att de var bättre att Kevin skulle vara hemma men ja.

Har stor städat hela lägenheten från tipp till tå, myst med Emilia (när vi var själva hemma) men även myst med bägge två!
Varit ute på en promenad ikväll med Denise och nu ligger jag i badet efter en snabb dusch, snart gå upp för att sedan gå & lägga mig!
D ska jobba imorgon och det blir en innedag för mig och barnen, men när D kommer hem så blir det en promenad för min del. :)

Annars händer här inte så mycket hemma mer än bara sjukdomar... :(
Återkommer kanske imorgon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0