Mar. 08, 2013

Efter en hyfsat lugn natt så känner jag mig någorlunda utvilad, var mellan 01-03 som Emilia vaknade ett antal gånger och var jätte ledsen men sen har sovit konstant efter hon fick Ipren och hon sover fortfarande.
Kevin ville gå upp 6.30 så det var inte så segt som morgnarna brukar vara för min del, så därför ska jag och Emilia ta oss en promenad efter vi har lämnat prinsen. :)

Just nu sitter Kevin och äter frukost och jag sitter med en kopp kaffe, lär säkert bli en kopp till innan vi ska börja göra oss i ordning inför dagis.
Idag är det Fredag sen är det helg, imorgon är det 75 års kalas för D's farmor men får se hur jag & lillan gör.
Har hon ingen feber idag så åker vi med faktiskt, annars så får vi stanna hemma.

Igår var som sagt barnens farmor här och Kevin blev överlycklig när hon kom, det märks att det är farmors gosse❤
Han ville sitta hos farmor t.o.m att det var farmor som skulle natta honom vilket det blev också, men han somnade på två röda! Helt utslagen :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt :) ha en toppen dag så hörs vi kanske sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0