Mar. 08, 2013

Precis lagt mig på soffan brevid Kevin, lillan ligger och sover och D är i duschen.
Idag fick Kevin ytterst lite Fredags mys och det accepterade han sen har han lite tills imorgon kväll!
Det blir inget kalas varken för mig eller Emilia imorgon då hon har över 39 graders feber idag också :(
Så jäkla trist att behöva vara hemma en hel helg (IGEN) men så är det när ett av barnen blir sjuka..
På Söndag ska D i alla fall jobba några timmar.

Efter vi hade lämnat Kevin imorse så tog vi oss en liten promenad på 35 minuter men det var en jobbig promenad för lillan som inte alls var nöjd och hon brukar alltid älska att vara ute och åka vagn!
Men det blåste rätt ner i vagnen, det ena efter det andra så vi gick hem.
Blir att jag tar en promenad själv senare, tänkte att jag skulle försöka komma iväg direkt efter barnen har ätit kvälls mat.
Så passar jag på att gå imorgon så fort jag har vaknat så har jag hela dagen att fixa & dona här hemma vilket jag inte har haft någon lust till idag!

Vad ska ni göra i helgen? ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0