Mar. 06, 2013

God morgon.

Jag somnade igår när jag skulle lägga Kevin och har sovit hela natten fram tills för 40 minuter sen.
Då är man trött?
Men D hade varit uppe med Emilia i två timmar inatt sen somnade hon om vid fyra-tiden hon vakna för en stund sen men somnade om lika fort igen. :(
Så jag har fått avboka cellprovstagningen idag för vill helst inte ut och fara med henne med tanke på febern, det räcker att jag måste ut med henne när vi ska lämna och hämta Kevin på dagis.
Även om det kanske nu bara är tänderna så känns det fruktansvärt onödigt!

Sitter just nu med en kopp kaffe efter ha druckit en shake och Kevin sitter vid datorn och kollar på Bolibompa samtidigt som han äter sin frukost.
Idag blir det att röja lite här hemma (igen) blir lätt så när man har barn, förvisso är det inte jätte mycket som behövs plocka undan men jag trivs som bäst när här är undanplockat och fint! :)

Tänkte även när Emilia vilar idag så ska jag lägga mig i badet en stund och lite sånt, måste även tvätta en maskin med tvätt. Räcker och starta den strax innan vi ska gå till dagis så är den klar en stund efter vi kommer hem igen.
Nu dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0