Mar. 05, 2013

God kväll!

En av barnen sover och det är Emilia, men det är inte så konstigt då hon har fått feber från ingenstans under dagen!
Kevin sitter och äter kvälls macka sen blir det borsta tänderna och direkt i sängs för hans del också. :)

Imorse direkt efter lämningen på dagis så tog vi oss en promenad, sen in på Coop och handlade lite nödvändigheter.
Hem och trodde jag skulle få hinna vila något med tanke på den dåliga sömnen inatt, men Emilia hade andra planer så 13.10 somnade hon och en annan fick väcka henne efter 30 minuter för att sedan hämta Kevin igen..

Tänkte att jag kunde passa på och vila imorgon men det går inte det i heller då jag ska lämna cellprov imorgon 10.30 så vi åker direkt när vi har lämnat prinsen så vi kan ta oss en promenad dit och det blir nog en promenad tillbaka till stationen också.
Men.... På Torsdag kan jag ev vila! Haha ^^

Minns när Kevin var mindre då vilade vi alltid tillsammans, men det var den tiden det när man inte hade några "måsten".
Har inget behov av att vila men just nu hade det inte suttit fel om jag ska vara ärlig. :)
Nu natta prinsen, kanske hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0