Mar. 04, 2013

Ja vad har hänt idag?
Trots, bråk, trots, skratt & bråk.. Haha
Faktiskt så har dagen mer eller mindre varit sådan, eller ja eftermiddagen får jag säga. Dessa barn ibland men ack så underbara dem är❤
Kevin har varit på dagis så jag & Lill skruttan gick och handla sen hem vi fick besök av Denise (som rymde hemifrån) ;)
Sen passade jag på att städa och tvätta innan vi skulle hämta prinsen vid 14-tiden, jag hann t.o.m lägga mig på soffan i 30 minuter innan vi skulle bege oss.

Kom hem då målade vi lite innan det var dags för att laga mat till familjen barnen fick; potatis, gräddsås, fisk, broccoli & majs och D fick; potatis, gräddsås & köttbullar!
Sen dukade vi av bordet tog en kopp kaffe sen var det nästan bara att göra barnen i ordning för sängen bägge två decka på två röda..

Imorgon efter lämning på dagis så blir det en promenad, hoppas på solsken!!
Ska inom Kappahl också och kolla på deras nya Newbie kollektion fastna för en stickad tröja & tunika till lillan annars så tyckte jag inte det var någon höjdare om jag får säga mitt.
Sen får vi inte glömma och ringa & gratulera älskade systersonen (barnens kusin) Leonidas som fyller 2 år imorgon❤

- Nu bada färdigt sen göra mig redo för sängen, förhoppningsvis får jag sova något inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0