Lördagen den 2 Mars

God morgon sa vi för fyra timmar sen eller något?
Har precis packat klart Kevins kläder som han ska ha med sig till farmor & farfar sen skulle han självklart packa sin egna ryggsäck med leksaker! Haha❤
Sitter just nu med en kopp kaffe och är fruktansvärt irriterad på mig själv pga Emilias ena sko är spårlöst borta!
Vet att den låg i köket igår sen försvann den bara??
Måste fortsätta leta sen när jag har druckit upp kaffet, förvisso är jag medveten om att hon har lekt med den också men ändå själva tanken bara att den är spårlöst borta gör mig riktigt frustrerad!

Just nu vilar lillan sen när hon har vaknat så ska vi bege oss, vet inte alls när Alvin & gänget kommer ner till gallerian men vi får göra en chansning när vi är klara och hoppas på att dem är där då annars får vi strunta i det.
Vet dock en som kommer bli smått besviken, men när det inte står någonting på gallerians egna hemsida när dem kommer osv så finns där inte så mycket mer & göra åt saken! :/

Idag ska jag faktiskt unna mig lite mat vilket jag förtjänar i med jag känner mig jätte duktig! :)
Hasselbackspotatis, fläskfilé, en god sås och sallad blir det dagen till ära :)
Nu dricka upp kaffet sen fortsätta leta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0