God kväll

Skon återfanns inte innan vi åkte iväg och då letade både jag & D överallt, men när vi kom hem så såg jag den under Kevins stol! ^^
Så ja gubben som fick uppdrag och leta i köket kollade visst inte överallt ändå haha

Men nu har vi varit hemma och allt har gått i ett sen dess, vi stor handlade efter vi hade lämnat Kevin sen var det hem & påbörja med maten sen under tiden höll jag på att packa upp alla varor, frysa in mat, lägga det i skåpen där det ska vara och samtidigt laga mat! Phu....

Dock har Emilia varit ledsen till & från sen vi kom hem, hon har letat efter sin storebror! Hon saknar honom sjukt mycket när han är borta❤
Så det märks verkligen att varken barnen eller vi är ifrån varandra på det sättet, syskonkärlek!
Jag saknar honom men han kommer hem imorgon ❤

Nu blir det en film & försöka hålla sig vaken, vilket lär bli ganska svårt känns det som nu. Är helt slut!
Hoppas att ni har haft en bra Lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0