En liten promenad

Ikväll fick det bli en liten promenad ner till Coop glömde bl.a köpa topz, hårspray och några shakes igår när vi storhandla! Men nu är det gjort. :)
Dagen har rusat iväg känns det som men vi har grillat hamburgare jag & Kevin (hemmagjorda dessutom) och det gick verkligen hem det vill jag lova! :)
Sen efter maten hjälptes vi åt att plocka undan sen gjorde jag & prinsen fruktsallad till efterrätt till det fick dem ytterst lite glass till min förvåning åt t.o.m D fruktsalladen? Han är inte så himla förtjust i sånna saker så det måste ha varit ett + i så fall! ;)

Mitt i allt så har Emilia fått feber igen!!!! :(
Tycker den tösen har varit sjuk till & från enda sen hon föddes men det är ju så när dem har syskon, eller så är det fler tänder på gång? Återstår och se men är de det så hoppas jag faktiskt att det är någon där nere för hon har bara två där och fyra där uppe! Haha
Kevin har varit lugn hela dagen bortsett från när vi precis skulle gå och handla då satte han sig på tvären men sin gick allting kanon!!
Båda barnen somnade strax efter sju och D sover så det blir nog att jag lägger mig inom det snaraste också, ska tömma diskmaskinen först och främst!
Men jag hoppas att ni har haft en super bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0