7 Mars

Vilken natt säger jag bara!
Upp & ner i sängen, trösta lillan och ja gud vet allt.
Men halv sju tyckte Kevin att vi skulle bege oss upp då hade jag lyckas få ihop 1 ½ timmes sömn utan att behöva bli "störd" om man säger så.
Men en kopp kaffe slank ner ganska fort det vill jag lova, lär bli minst en kopp till innan vi ska bege oss till dagis.
Väntar fortfarande på att lillan ska vakna så jag kan ta en temp och göra henne i ordning tills vi ska gå,
funderar lite på att stoppa om henne ordentligt i vagnen sen gå en runda.
Men är fortfarande tveksam! :/
Förvisso ligger hon still men man vet ju själv att man gärna bara vill vara hemma när man inte mår bra inte ut och flänga hit och dit.

I eftermiddag kommer barnens farmor på besök, jag & Kevin bakade muffins igår delvis för hon ska komma men även så man har något i frysen för man vet ju aldrig om där är någon som dyker upp så då är det väldigt bra och ha något i frysen och bjuda på.
Tänkte jag skulle baka bullar någon dag också vilket var längesen, sen är det dags för att börja baka inför lillans 1 års dag vilket går himla fort.
Sen när hon har fyllt år så är det precis så man hinner andas ut för att sedan börja baka och en massa tills Kevins 4 års dag som förvisso är i Juli men ibland är det skönt och vara ute i god tid! :)

I helgen ska D jobba, men på Lördag blir det inte så många timmar då vi ska hem till g.farmor som fyller 75 år.
Så hoppas på att Emilia mår bättre tills dess, annars får pojkarna åka iväg själva.
Ser ut som vi får fint väder idag, ser solen titta fram lite i mellan åt.
Förhoppningsvis blåser det inte så mycket för då hinner man njuta lite extra av värmen. ;)
Nu vill jag bara ha SOMMAR!!

Färdig babblat nu, men vi hörs sen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0