60 minuter

Efter svärmor hade åkt så tog jag på mig skorna och begav mig ut med musik i öronen och det blev en pw på exakt 60 minuter!
Nu har jag precis lagt mig i sängen efter en dusch, lika bra att försöka sova i god tid i fall det blir en tuff natt igen då Emilia vaknar flera gånger varje natt.
Får se hur natten blir, blir den hyfsat lugn så kör vi på en lång promenad imorgon jag & Emilia efter vi har lämnat prinsen på dagis❤
Annars går vi hem och vilar och ger oss ut innan prinsen ska hämtas igen, det återstår och se.

Dagen har varit både kanon & tuff men ja så är det ibland men man klarar det ändå på ett eller annat sätt så är det bara.. Men ibland tröttnar man på vissa saker. Men nu blickar vi framåt! ;)
Familjens middag idag fick bli kycklingpasta och det gick verkligen hem, såg jätte gott ut men icke jag höll mig till min shake & ett stort glas med kallt vatten! :)
Nu ska jag sova.. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0