5 Mars

Det är ingen vanlig dag, det är ingen vanlig dag för det är finaste Leonidas 2 års dag hurra hurra! :)

God morgon!

Här hemma har natten varit kaos, lillan har vaknat flera gånger tror faktiskt inte det räcker med minst fem gånger.
Så vid fem tiden tyckte hon att det var dags för att väcka storebror så hon stod och skrek för fulla muggar i sängen så det var bara att bege sig upp, men på ett sätt var det mysigt då dem hann äta frukost med D.
Jag gjorde i ordning mackor till dem alla tre och kokade ägg till D & Kevin.
Det roligaste är att nu sover hon igen! -.-
Men nu sitter jag här vid datorn och dricker en shake och en kopp kaffe försöker piggna till,
medans jag sitter här så kollar Kevin på bananer i pyjamas.
Snart plocka undan i köket och lite sånt smått & gott, för ska som sagt inte gå hem direkt efter vi har lämnat Kevin kör på en lång promenad idag.
Är inte så lätt och pw med vagnen (tycker jag i alla fall)
sen blir det hem och fortsätta med det som måste göras varje dag.

Idag är en sådan dag där jag saknar allt och alla, speciellt min systerson.
Idag för två år sen var jag ute och gick för jag tänkte på min syster hela tiden som låg på förlossningen, men när jag väl fick samtalet från mamma att det var en pojke så tog jag Kevin i vagnen och ner till gallerian och handlade.
Ja ibland kan man vara konstig.
Men jag är en otroligt stolt moster till världens finaste systerson! <3
Önskar att jag hade kunnat finnas där för honom på ett helt annat sätt.
 
Återkommer senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0