1 Mars

Underbart väder & nu är det ny månad dessutom! :)
Hej på er.
Jag hoppas att ni mår bra och att ni också har tur med vädret vilket vi har,
har lämnat Kevin på dagis och Emilia ligger och sover.
Under tiden passar jag på att framkalla kort på henne men även lite syskonkort som ska i deras album,
satt imorse och kollade i Kevins fotoalbum så slog det mig att nej nu får det verkligen vara på tiden och framkalla kort på prinsessan också.
Så 160 kort håller på att laddas upp just nu och det är inte ens hälften av korten, men som sagt nu är det gjort.
Är ändå rätt komiskt då mamma och jag pratade om det igår, sen är det någon förstoring också som ska framkallas! :)
 
En kopp kaffe nu gör susen förhoppningsvis är fruktansvärt trött och tanken var egentligen att jag själv skulle passa på och vila lite nu under tiden när Emilia vilar, men där finns lite annat som måste fixas.
Om fyra dagar fyller min älskade systerson 2 år! <3
Önskar att jag/vi hade kunnat vara med och fira hans stora dag, men som det ser ut som just nu blir det inte så.
Men hans present är fixad och idag ska jag även lägga på ett kort på brevlådan, är lite osäker om det hinner komma fram om jag lägger på det på Måndag så därför lägger jag på det idag.
 
Har även glömt att berätta att jag ska bli moster igen till en liten gosse (enligt UL)
min minsta syster ska bli mamma, han är beräknad att komma den 28 April så det ska bli intressant och se.
Det roligaste är att han är beräknad att komma samma dag som Nicole själv fyller år! :)

Igår beställde jag även inbjudningskort nu till Emilias födelsedag förvisso är det två och en halv månad kvar,
men det är lika bra och vara ute i god tid.
En present till henne är också fixad! :)
När hon har vaknat så är det lite mellis som ska ordnas sen ska vi bege oss ut på en promenad, måste ner till Coop och köpa välling sen ska vi inom KappAhl och köpa ett par solglasögon till Kevin för hans var för små?
Vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0