❤ 3 Juni

Det här börjar bli tröttsamt med glesta inlägg eller hur? Jag kan inget annat mer än att hålla med er till 100%!!
Men vi har haft strålande solsken nu i några dagar och vi har tillbringat våra dagar ute mer eller mindre från morgon till kväll, sen i Lördags var här festival utanför oss så vi tillbringa många timmar där.
Så dagar utomhus, grillat med grannarna och D har jobbat.
Men barnen har varit nöjda vilket som! :)
Igår kväll var jag på bio tillsammans med Denise vi såg fast and furious 6 grymt jävla bra film!
Idag efter dagis var vi ute, ja vad mer ska jag berätta?

Jo att idag blev jag tillfrågad av min kära syster om jag vill vara gudmor till H!!!❤
Jag blev så glad att jag började gråta, visst det kanske inte är något märkvärdigt men för mig betyder det mycket då jag aldrig har blivit tillfrågad men nu blev jag det, åh vilken lycka :)
Hihi
Lägger upp några bilder på våra dagar så ni får njuta av dem istället fast dem
Kör jag på ett eget inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0