<3 4 Juni

Hej på er!
Sitter just nu med en kopp kaffe och ska alldeles strax göra mig och Emilia i ordning för att bege oss till dagis & hämta Kevin för sen ska vi gå ner till gallerian och shoppa lite.
Kevin behöver lite linnen och sånt och jag ska se om jag hittar ett par shorts eller en klänning, skulle behöva ett par sandaler eller något liknande men tror jag får åka till stan någon dag och se om jag hittar där istället för här nere finns det inga sko affärer längre.
Imorgon är det dagis sen är prinsen ledig torsdag, fredag så på Torsdag ska bara han och jag åka till Universeum och kolla på alla djuren men det som vi riktar in oss mest på är dinosaurierna. :)
Vi har pratat om det så länge och nu ska det äntligen bli av då även D också är ledig!
Sen får vi se om vi hittar på något mer utöver det, bara jag och han vilket verkligen behövs för det blir inte att man hinner med och ha egentid med honom då D jobbar en hel del.

Just nu står lillan och dansar för fullt brevid mig och musiken på högsta volym!
Tror jag har bytt om tre ggr nu inom en halvtimme, är svårt och veta vad man ska ha på sig då det blåser ute men ändå solsken är ju som sagt ganska frösen av mig.
Men tror jag är helt klar, nu är det bara skorna kvar haha!
Men hoppas att ni har det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0