26 Juni

Hej på er från ett regnigt Göteborg!

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen här inne nu dem senaste dagarna men har verkligen inte orkat då det har varit extremt mycket nu den senaste tiden och speciellt dem senaste dagarna.
För övrigt mår vi hela familjen bra dock dålig sömn på kvällarna då vi har en liten dotter här hemma som har fått för sig att man bara ska power napa på kvällarna sen för att vara vaken långt ut på nätterna så det tar verkligen kål på en, eller ja mig för det mesta då jag är uppe med henne då D jobbar osv.
Det konstigaste är ju att hon vilar knappt någonting på dagarna det är bara på förmiddagen, men jag minns så väl sen Kevin var runt i Emilias ålder att han var exakt likadan men att det höll i sig extremt länge, så vi får hoppas på att det snart är över!
Det är inte bara jag som är fruktansvärt trött det är även hon själv..

Nu under förmiddagen har jag packat barnens reseväska då vi åker ner till Skåne imorgon och kommer inte hem förrän på Måndag kväll.
Ska bli så skönt och komma hemifrån lite men framför allt få träffa min familj och mina älskade systersöner som jag saknar något kopiöst mycket!
Barnen ser fram emot det också speciellt Kevin så dem senaste veckorna har han och jag räknat ner dagarna tillsammans, han har frågat mer eller mindre varje dag när vi ska börja packa så vi kan åka ner till mormor och morfar.
D ska iväg och spela air soft hela helgen inte så långt ifrån Perstorp så han åker på Fredag och kommer tillbaka på Söndag.
Så några dagar ifrån varandra gör bara så himla gott för själen! Eller vad säger ni?

Nu i eftermiddag ska bilen få nya däck sen så ska hela familjen åka iväg och handla lite välling, blöjor, färdkost och även se om vi kan hitta ett par gummistövlar till den minsta i familjen.
Får hoppas på att Coop har några i hennes storlek speciellt dem med hello kitty då dem var så himla fina, men framför allt att dem passar bäst in till hennes regnkläder.
Ja ibland så är det verkligen ett elände och hitta något som ska passa in m.m.
Annars så blir det att fortsätta tvätta och packa här hemma idag, jag ska även försöka ta mig tid till att sola också.
Hade varit skoj och prova på något nytt solarium än detta i Kållered, får se om jag kanske åker till Mölndal har hört talas om att deras solarium är grymma! :)

Vi hörs kanske senare, var rädda om er..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0