❤ 12 Juni

Förkylningen är kvar och även febern kommer och går, just nu känns det som att möget inte vill försvinna..
Får hoppas på att jag vaknar upp imorgon och mår i alla fall lite bättre för idag har varit en riktigt jobbig dag, men satt ute i sandlådan med barnen & D i em men det var inte länge..
Efter maten så blev jag så trött!
Nej slut på gnällandes nu.. Haha

Barnen mår bara bra dock så är dem fortfarande förkylda.
Dem båda somna direkt ikväll också ser så roligt ut att man hinner knappt se dem lägga sina huvuden på kudden förrän dem har deckat! ^^
D var hemma vid 14 så han hämtade Kevin på dagis och han hade blivit så himla glad prinsen❤
Nu ska jag kolla klart på mitt program sen blir det sängen.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0