❤ 10 Juni

Hellu!
Vad har hänt sen sist?

- I Torsdags var som sagt jag & Kevin på Universeum tillsammans och hade några timmar för oss själva, när vi kom hem så var D's barndomsvän och hans son här, sen var vi ute i sandlådan,

- I Fredags tog vi bussen till Mölndal då Emilia skulle vara hos tandläkaren kl 10 när vi kom hem till Kållered igen så gick vi ner till gallerian så nu har jag äntligen köpt mig ett par shorts och en jätte fin klänning, gick hem så barnen fick något att äta sen gick vi ut en stund.
Sen när D kom hem så gjorde vi oss klara och åkte ner till Kungsmässan för att köpa en present till Josh,

- I Lördags skulle Kevin på kalas hos Josh vid 11 sen kom D dit efter han hade jobbat, jätte trevligt & roligt som alltid. Sen kom mina föräldrar, lillasyster & systerson så jag fick mysa med bebis❤

- Igår jobbade D och vi tillbringa några timmar ute i sandlådan tillsammans med Josh & Micke sen när D kom hem så bestämde vi oss för att åka upp till tulebosjön och grilla, så hem och koka kaffe och packa lite badkläder m.m ifall Kevin ville bada. Tillbringa några timmar där uppe sen när vi kom hem deckade Kevin i soffan vid 17 och Emilia somna vid 18.


Annars är vi förkylda barnen & jag, men Kevin är på dagis och Emilia sover.
Jag ligger på soffan & fryser och har extremt ont i halsen men det är bara till att bita ihop :)
Efter dagis så ska vi vara ute då det är kanon fint väder!
Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0