❤ 5 Juli

God morgon!

Det kan diskuteras om denna morgonen har varit god för den började vid fem och sen har det varit bråk sen vi kom upp, ibland tänker jag för mig själv; "varför kan vi aldrig vakna upp & vara glada utan att det ska vara bråk" eller "jag behöver S E M E S T E R" men trots dessa dagar så älskar jag mina två små huliganer något enormt!

Idag är det sista dagen på dagis för Kevins del och sen går han på sommarlov i fyra- sex veckor, först och främst fick D skjuta fram sin semester två veckor så barnen och jag åker troligtvis ner till Skåne någon gång nästa vecka för ingen av oss tre har någon lust att sitta hemma i lägenheten eller rättare sagt i Kållered och nere hos mamma & dem så kan dem springa ut och in hur dem vill! :)

Igår köpte vi även dem sista presenterna nu inför Kevins 4-års dag som är på Måndag. Känns skönt att vi äntligen är färdiga!
Sen på kvällen åkte jag & Denise iväg på en slags konferans som handlade om VeMMA, vilket var hur intressant som helst och det är rätt sjukt att det inte är så stort i Sverige (ännu) så som det är stort i USA och vissa andra länder.

Snart så ska vi börja göra oss i ordning eller ja i alla fall jag så jag är helt klar så att man sen bara kan fokusera sig på barnen så dem blir klara. :)
Får hoppas på att morgonen börjar bli lugnare också haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0