❤ 31 Juli

God morgon!

Än så länge så är det bara jag & Kevin som är vakna, här vill man inte sova så länge som det går. Haha
Igår var jag som sagt med Sandra när hon tatuera sig sen när vi kom hem igen så startade vi grillen och grilla lite korv, när vi hade ätit så ringde jag upp till min farbror och fråga om dem bjöd på en kopp kaffe vilket dem gjorde.
Dem har fyra barn och två av dem minsta är jämngamla med Kevin, mellan Kevin och Matilda så skiljer det precis 7 månader sen Ragnar är 2 1/2 år. :)

Alla barnen blev överlyckliga av att se varann och dem lekte non stop!
Älskar och se barnen lyckliga, bara synd att vi inte kan ses så ofta men det gäller att passa på när vi väl är nere.
Vi var hemma strax innan 20 fick bli lite kvällsmat innan barnen skulle badas och sånt innan dem skulle sova.
Idag regnar det så vi får se vad vi ska hitta på, ska i alla fall hem till min farmor & farfar då farfar behövde hjälpt med något. Jag ska även ringa och se om där finns en soltid uppe på badet också :)
Hoppas att ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0