❤ 30 Juni

Dagarna här nere har verkligen gått fort, imorgon sätter vi oss i bilen och åker hem till Göteborg igen.
Blandade känslor om jag ska vara ärlig för det mesta så är det jobbiga känslor för både jag & barnen trivs så fruktansvärt bra här nere men det bästa av allt är ju att barnen kan röra sig fritt, att se deras glädje av att kunna gå ut och leka på gräsmattan medans en annan sitter på trappsteget ute på altanen och tar sig en kopp kaffe och ja ni förstår nog vart jag vill komma..

Igår hade vi ett mini kalas för Kevin då han fyller ju 4 år om åtta dagar, sen ikväll kom min mormor & morfar och moster med familj och firade honom.
Tack alla för presentena! ❤
Den 13 Juli så har vi kalas hemma för honom tillsammans med D's familj sen någon gång i Augusti ska han få ha barnkalas.
Idag kom även D tillbaka efter en hel helgs spelade med air soften, barnen blev överlyckliga då dem har saknat honom jätte mycket,
Ska alldeles strax gå och lägga mig så man orkar upp imorgon bitti, vet inte alls när vi åker hem tänkte att D ska få sovmorgon då det inte har blivit så mycket sömn under helgen för hans del..
Hoppas att ni mår bra & att ni har haft en bra helg❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0