❤ 3 Juli

Här ligger jag i sängen ny duschad och ny färgat hår.
Barnen sover sen några timmar tillbaka dem var helt utslagna ikväll men det är ju inte så konstigt då dem somnade sent i Måndags kväll, men resan gick hur bra som helst och det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att packa upp allting och röja lite här hemma..
Kevin var på dagis igår och går endast denna veckan sen har han sommarlov i fyra veckor, jag är mammaledig hela augusti också.
Vi har inga direkta planer på vad vi ska göra under semestern vi tar dagarna som dem kommer i princip :)
Men lite planer får vi ha trots allt tycker i alla fall jag, prinsens fyra års dag närmar sig med stora steg!
Tiden går fooort... :(
Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0