❤ 29 Juli

Nu är det loppelådan som gäller för min del efter har plockat undan lite & så sen prinsen somna!
Ikväll kom även min bror & hans tjej efter deras mini semester i Borås, så imorgon vet jag två som kommer bli helt överlyckliga när dem ser att morbror Pierré och Angelika är hemma eller "Gecka" som Emilia säger ;)
På Onsdag flyttar dem ihop och jag önskar dem all lycka❤
D ska antagligen hjälpa dem med flytten som det ser ut som nu då där är ingen som har bil med drag mer än vi då! Haha

Imorgon ska jag som sagt följa med Sandra när hon ska tatuera sig och jag ska även passa på och ta mig en tur i solariet, annars vet jag inte vad vi ska hitta på.
På Onsdag ska vi även hem till min farmor & farfar på middag och sen skulle D hjälpa farfar med någonting :)
Sen skulle dem kanske upp till stugan på Torsdag kväll så vi pratade om att vi kanske skulle köra upp på Fredag och tillbringa en hel dag där uppe, barnen hade älskat det då där är en stor gräsmatta men även en gigantisk åker!
Vi funderade på om vi skulle åkt upp och bott i stugan i en-två nätter men det blir ganska knapert då vi antagligen åker hem på Söndag.

- Nu ska jag också sova, men hoppas att ni mår bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0