❤ 29 Juli

Idag skulle det regna i princip hela dagen men icke regnet kom ikväll.
Äckligt kvavt har det varit, önskar att det hade kunnat bli en rejäl åskskur så luften hade fått rensats lite!
Vi har tillbringat hela fm & halva em här hemma i mitt barndomshus, i förmiddags städa jag vår bil och Sandra tog mammas & pappas, körde ner till soptippen och slängde lite skit, åkte inom och handla på hemvägen sen påbörja jag på maten direkt när vi kom innanför dörren.

Gått och fixat lite ute i trädgården tillsammans med barnen innan vi beslöt oss för att gå bort till g.farmor & g.farfar.
Vi lämnade Emilias vagn kvar här hemma då det inte är långt och gå, vill lova att hon var överlycklig medans jag & D blev imponerade över att hon gick/sprang både dit och hem.
När vi kom dit så var två av mina kusiner där och Kevin blev glad då han tycker verkligen om mina kusiner och dem tycker om honom också, så under tiden dem lekte så startade D & farfar grillen då dem tyckte vi skulle grilla lite korv med bröd :) (vilket vi skulle göra när vi kom hem igen) haha

Imorgon ska jag följa med Sandra då hon ska tatuera sig, tänkte även att jag skulle passa på och hinna & sola innan. ;)
Sen åker hon tillbaka till Ronneby.
Snart ska Kevin sova och jag ska in i duschen, man blir varm och klibbig i detta vädret. Men jag älskar när det är varmt då trivs jag som bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0