28 Juli

Hej på er! Här inne har det verkligen ekat tomt i några veckor.. Ber så hemskt mycket om ursäkt men har rent ut sagt inte haft en tanke på att sätta mig ner och uppdatera nu sen sist då, men ska försöka göra så gott jag kan.. Dagarna rullar i ett och vi är mer döda än levande på kvällarna då vi mer eller mindre är ute från morgon till kväll. Vi är fortfarande kvar nere i Skåne och vet inte riktigt till hundra procent när vi ska åka hem till Göteborg, men som vi har börjat prata om så åker vi hem någon gång denna veckan men vilken dag och så har vi inte bestämt oss för ännu. D kom ner i Torsdags och både jag & barnen blev glada över att se honom då vi inte hade träffas på 2 ½ vecka och för barnens del så är det väldigt lång tid då dem inte är så speciellt vana vid och vara ifrån honom! På dagarna har vi som sagt varit ute en massa, barnen har badat i sin pool och lekt en massa och jag har passat på att solat. Det har ju blivit en hel del isglassar för barnens del då det har varit kanon väder i princip varje dag sen vi kom ner! Var igår och idag som det har regnat annars har det varit strålande solsken och över 22 grader varmt i princip varje dag. I Torsdags var vi hemma hos min moster med familj, i Fredags var vi uppe hos min morbror och kusiner och hälsade på, sen i Lördags började vi med att åka på marknad i Ljungbyhed där det blev lite karuseller och sånt skoj! Barnen fick varsin ballong och dem var mer än glada vill jag berätta :) Vi åkte tillbaka till Perstorp och åt middag sen gjorde vi oss i ordning för att sedan åka in till Helsingborgs festivalen tillsammans med min moster med familj, jätte mycket folk så efter 1 ½ timme tackade vi för oss och styrde bilen mot Max där det fick bli kvällsmat sen blev det raka vägen hem till Perstorp, körde inom g.farmor och g.farfar på en kvällskaffe sen när vi kom tillbaka till huset så började vi göra i ordning barnen för läggdags. Så sen någon timme tillbaka så ligger dem helt utslagna! Barnens mormor och morfar samt mostrar & kusiner är fortfarande kvar uppe i Ronneby, vet inte riktigt när dem kommer hem. Men i Onsdags morse ringde deras morbror och hans tjej och frågade om vi ville följa med dem upp vilket vi verkligen inte tackade nej till då vi mer eller mindre enbart har sett mammas och deras trädgård sen vi kom ner! haha Så vi åkte med dem upp och barnen sov hela vägen så för deras del gick bilresan fort! När vi väl kom fram blev till middag och sen gick vi till havet och bada, efter några timmar tackade vi för oss och åkte den två timmars bilresan hemåt igen! Jag säger då det att jag är väldigt glad över att vi slipper att åka ner över en dag för det hade jag verkligen inte klarat av och absolut inte barnen i heller för den delen, jag menar det tog lika lång tid att åka upp till Ronneby som det tar att åka upp till oss. Som sagt jag ska försöka uppdatera bättre för det är inte så skoj för någon med såhär glesa inlägg för jag tror nog att ni är väldigt nyfikna på vad vi har för oss osv. Ska fixa lite bilder imorgon och lägga upp här inne tänkte jag! :) Nu ska även jag sova då alla andra gör det, ha det så bra och var rädda om er så hörs vi snart igen. Natti Natti på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0