God Natt

Onda cirkeln är igång igen med alldeles för sena nätter för min del men ska försöka sova nu då jag verkligen måste gå upp ännu tidigare för att hinna göra mig i ordning, packa Emilias väska och lämna Kevin på dagis för åker sen direkt in till stan när han är lämnad.
Vad jag ska göra där det lär ni få se ev. imorgon (idag)

Äckligt nervös och värre lär det vara imorgon när vi sitter på pendlen på väg in.
Kl 18 åker min kära lillasyster hem till Skåne igen och vad tomt det kommer kännas då vi har sett varandra i lite mer än en månad varje dag!
Men snart kommer mor och far upp men när i Februari vet jag inte men någon gång runt när jag fyller år förhoppningsvis.

Verkar som om Kevin tyckte det var skönt och vara tillbaka på dagis, dem stod och dansade han & en massa andra barn när vi kom och skulle hämta honom ❤
Han valde kläder alldeles själv på morgonen så får se om det blir samma visa när vi vaknar! :)
Mammas stilige påg! ❤

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0