God morgon

God morgon, god morgon!

Hoppas att ni mår bra och att ni har sovit gott, själv så har man varit uppe i en timme och frukosten är nere.
Har hunnit göra mig i ordning och lite sånt också så ska alldeles strax klä på mig så jag är klar,
måste även väcka Emilia som fortfarande ligger & sover.
Märks på Kevin att han verkligen uppskattar när det är bara han och jag tillsammans när vi äter frukost,
oftast så gör vi det tillsammans i soffan samtidigt som vi kollar på barnkanalen :)

Men just nu sitter han och spelar lite på min telefon och jag själv sitter med en kopp kaffe.
Ska även försöka få liv i min syster som jag har försökt och väcka enda sen jag gick upp,
men jag säger då det att vi är två raka motsatser hon och jag.
Hon är den som är morgontrött och jag morgonpigg och hon är "nattuggla" medans jag försöker lägga mig tidigt.
Sen är där en massa annat som är olika på oss också, fast så är det med oss alla syskon.
Tur är ju det att ingen av oss är lika för undrar hur det hade sett ut om vi alla fem hade varit lika?
Men just det här att vi är fyra flickor och vi alla är varandras motsatser.
 
Regnar idag också och det lär vara riktigt grått och trist idag med,
just nu vill jag bara ha vår & sommar så man slipper ta på sig dem där tjocka jackorna/overallerna.
Men framför allt köpa en massa fina skor till både  mig och barnen :)
Nej nu är prinsessan vaken så jag återkommer senare, ni får ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0