Andra dagen

God morgon!

Här hemma vaknade vi strax efter sex och nu har vi varit hemma redan i två dagar och under dessa två dagar har vi hunnit med en hel del, eller ja man har fullt upp non stop.
Vi åkte inom Ullared på hemvägen i Lördags men jag säger då det att aldrig ta med mig båda barnen speciellt inte när det är löne helg! Hujedamej..
Men ut kom vi med allt vi skulle ha.

Igår em åkte jag & syrran till Ikea då jag fick presentkort av mamma och pappa tänkte jag passa på och se om jag hittade något till hallen, lite nya blommor (då mina blommor var döda när jag kom hem) så ja en ny byrå, lampor, blommor och lite såg smått & gott. Får jag säga det själv så blev jag riktigt nöjd! :)
Sen igår kväll fick jag även storhandlat så en sak mindre att tänka på :)

Ska ringa dagis nu under dagen och meddela att Kevin kommer imorgon, tror han har saknat sina kompisar jätte mycket.
Idag ska jag bara städa och lite sånt smått & gott!
Vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0