8 Januari

Tjabba, tjena & hallå!

Hoppas att ni mår bra! Här hemma är det bara bra med oss, lillan ligger och sover och Kevin är på dagis för första gången på nästan 2 ½ vecka.
Det var lite sådär imorse faktiskt han ville verkligen inte gå dit och jag fick stanna kvar i 20 minuter för där var två nya fröknar.
Så Emilia stannade hemma tillsammans med moster Sandra då jag kände på mig att det skulle ta lång tid idag och hittills har dem i alla fall inte ringt så det har säkert gått hur bra som helst.
Har ju ändrat tiderna så nu kommer han gå så som han gjorde innan Tisdag, Onsdag och Torsdag 9-14 så får hoppas på att det blir bättre och han kommer trivas med allt det nya för det är en hel del nytt som har hänt.
Men det återstår och se när jag hämtar han sen! :)

Vädret är regningt och riktigt trist ute, men ska gå en liten sväng sen när Emilia har vaknat och ätit och så.
Har bestämt mig för att vi kommer åka med Sandra ner till Skåne men vet inte ännu när vi åker om vi redan gör det till helgen eller mitten på nästa vecka, vi får prata lite mer om det med tanke på hennes jobb osv.
Men ner ska vi i alla fall och stanna ett tag för sen när jag börjar jobba så finns det ingen möjlighet att göra det, så det gäller och passa på nu när man är mammaledig. :)
Vet en som längtar jätte mycket och det är Kevin.
Vi har inte träffat min familj sen i September så ja snart 4 månader sen och det är alldeles för längesen.

Annars så har det inte hänt så mycket sen sist, inte vad jag kan komma ihåg just nu.
Blir att dammsuga innan vi ska gå så jag får det gjort också. :)
Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0