1 Januari 2013

Välkommen 2013!
Känns konstigt som alla år att skriva det nya året, eller vad tycker ni? :)

Igår var det en väldigt lugn dag för oss då vi bara var hemma åt god mat, efterrätt och lite godis senare på kvällen.
Kevin väckte vi strax innan tolv så han fick se alla raketer och det uppskattades väldigt mycket från hans sida,
han stod i fönstrena och såg så fridfull ut och var så himla nöjd sa att det var jätte fint och tackade flera gånger för att han fick vara uppe och se detta.
Emilia sov sig igenom allting fast i för sig så somnade hon vid 23.30??
Hon har vänt på dygnet helt och hållet, tar sig en powernap sen är hon vaken några timmar till på kvällarna.
Men nu ska vi försöka vända tillbaka allting så hon somnar tidigare sen får man ta smällen med att hon kanske vaknar ännu tidigare på morgonen.
Som Kevin vaknar ändå vid sex tiden vissa morgnar och ibland ännu tidigare.
 
2012 var det en hel del som hände.
* Jag tog examen,
* Emilia föddes,
* Kevin fyllde 3 år,
* min mormor blev sjuk,
* Emilia döptes,
* ja listan kan bli lång.

ibland vill man skriva upp allting och lägga upp en massa bilder men då har jag och göra,
sen i med jag inte har så många läsare så känner jag att jag behåller allting för mig själv.
Nu 2013 kommer det bli en massa fina upplevelser som aldrig förr,
tre speciella födelsedagar som gör ont och tänka på då man undrar vart tiden tar vägen.
Som nu i Mars blir min älskade systerson 2 år, i Maj blir Emilia 1 år och i Juli blir Kevin 4 år. :(
Det är sånt som man verkligen önskar att man hade kunnat stanna tiden..
Men vi får hoppas på att allt annat blir bra! :)
 
Jag hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0