Snart så

Ska alldeles strax klä på mig för sen blir det en promenad tillsammans med Denise! :)
Kevin slocknade på två röda runt 17:40-17:50 och Emilia håller jag på att lägga nu, men det verkar inte vara något som hon har in planerat då hon står och pratar i sin säng och säger upprepande gånger "nej nej nej nej nej" vilket är något nytt ord hon har börjat med ;) haha
Ibland så säger hon det så klockrent när Kevin har något skumt på gång då står/sitter hon nedanför honom med pekfingret i luften och säger nej nej nej! Haha

Idag har vi haft grannarna på besöket sen har vi faktiskt inte gjort så mycket, bara tagit det allmänt lugnt då Emilia har feber och är lite hängig.
Men Kevin har fått pysslat och leka lite och det uppskattas alltid! :)
Började även snöa här innan idag 😡
Men då vet jag en som kommer vilja gå ut imorgon och leka i snön, jo ingen annan mer än Kevin :)

- nej som sagt göra mig i ordning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0