Snart bege oss

Hej!

Ska snart skölja ur färgen från håret sen föna det snabbt och göra det i ordning för sen ska vi bege oss till dagis för att hämta hem prinsen.
Planerna imorse med en pw blev fram flyttad någon timme då jag & Emilia fick sätta oss på pendlen in till stan för att lämna D´s kort som han hade lagt av här hemma?
Så vi lämnade Kevin strax efter nio sen var det bara in till stan.
Kom hem så fick hon äta sen klädde vi på oss igen och gick ut en timme,
gick inom Coop och handlade till dagens middag!
Köpte även hårfärg för första gången sen mitten på November och min utväxt var ingenting och leka med det vill jag verkligen lova!
Hoppas dock på att det blir den färgen som jag köpte också, slog faktiskt till med guldbrun har haft det en gång innan och jag var mer än nöjd.
 
Just nu sitter jag med en kopp kaffe medans Emilia springer runt i gåstolen,
har precis suttit med henne en stund och lekt.
Började fråga henne olika saker och till min förvåning så svarade hon också,
oftast brukar hon bara svara på vart lampan är.
Men ni kan se förgående inlägg så förstår ni nog :)
Har hittat en massa fint till henne tills hon fyller år, kanske gör ett inlägg om det senare.
Hon fyller ju 1 år den 16 Maj så tiden går verkligen fort.
Är Kevin kvar sen som man ska klura ut vad man ska köpa till honom, han fyller ju år i Juli.
Men först är det min kära systerson L som fyller år om några dagar. :)
Till honom vet vi redan vad vi ska köpa, men kan inte skriva det här då jag inte vet om min syster läser..

Nej skölja ur håret sen dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0