Sent inlägg

Här kommer ett sent inlägg vilket var ganska längesen..

Kevin skulle sova hos farmor & farfar nu från Fredag-Lördag, svärfar kom och hämtade honom men sen efter några timmar fick svärmor komma hem med han igen.
Märkte på honom imorse att han inte var helt hundra! Han vilade för första gången på ja jag vet inte hur länge men han sov i två timmar, hemma hos svärmor och svärfar slumra han till ett tag också.
Tog tempen nästan 40 graders feber!

Först ville han inte åka hem men efter en stund ville han det, mammas skrutt!
Han hade verkligen längtat efter att få sova hos farmor och farfar.
Har börjat att måla i Kevins rum och det kommer bli så fint när det väl är klart! :)

Fick ett present i förskott av barnens g.farmor och svärmor & svärfar, har letat efter ett nytt köksbord men har aldrig hittat något. Men nu häromdan när jag & Denise var på chili så hittade jag ett så det fick jag i födelsedagspresent! Tack❤
D kunde inte i heller vänta med sin present från han och barnen så utav dem fick jag en muffins, cupcake maker.
Tyckte det var kanon då jag tycker om att baka.

Ska alldeles strax gå och lägga mig då det kommer bli en tidigt morgon, måste få klart i Kevins rum imorgon så att jag kan tillbringa Söndag till att städa & dona lite.

Emilia har kommit på en ny grimas och den gör hon hela tiden! Haha
Sjukt söt❤
Sov så gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0