Natti Natti

~ inlägget om skorna och det får komma upp imorgon istället, har sparat alla bilder på datorn och nu när jag kom och tänka på det så sitter D där och jag vill inte "knuffa" undan honom! Haha

Imorse efter vi hade lämnat Kevin så blev det en promenad på 40-50 minuter sen följde Denise med oss hem för kaffe och en massa prat!
Hämtade Kevin vid 14 sen har dagen gått hur snabbt som helst och jag är skit trött så ligger i badet nu sen ska jag sova! :)

Imorgon är det på de igen direkt efter vi har lämnat Kevin sen ska jag inom Ikea måste köpa blommor till köket (igen!!) fast denna gången kör jag på plast för på något konstigt sätt så trivs INGA blommor i mitt köksfönster. Väldigt konstigt faktiskt.

Vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0