Feb. 24, 2013

God morgon!

Just nu är det bara jag & Kevin som är uppe, D har åkt iväg för att jobba och Emilia ligger fortfarande & sover men tror hon vaknar inom det snaraste.
Dem senaste dagarna har det var dåligt med uppdatering!
Som sagt i Torsdags var vi hos ögonkirugen där vi fick glädjande besked; Emilias sår i ögonen har läkt helt & hållet!! Så inga mer kontroller förrän hon är fyra år. Kan lugnt säga att en enorm sten släpptes från min axlar!
Efter det åkte vi in till stan med Denise gick & kollade lite innan vi sen åkte hem.

I Fredags var Kevin ledig och vi gjorde faktiskt inte så speciellt mycket den dagen, inte vad jag kan minnas just nu.
Igår jobbade D, så jag & barnen gick ner till gallerian tillsammans med Denise & hennes familj, nere på gallerian kom "Pippi Långstrump" sen var det även ansiktsmålning, fick även bli en ficka bestående av pannkakor till Kevin, risifrutti till Emilia och en kopp kaffe till mig! :)

På vägen hem så bestämde jag mig för att vi skulle göra hemmagjord pizza till familjen, vilket verkligen var populärt! :)
Sen bakade jag & Kevin muffins som D tog med sig till jobbet idag. :)
Har inga planer på vad vi ska hitta på idag mer än att jag måste tvätta lite och städa, ska även gå ut en sväng så den store av barnen får aktiveras lite.

Idag får dem; potatis, sås & köttbullar till middag själv håller jag mig till mina shakes!
Måste ut på en pw när D kommer hem idag då jag har legat på "latsidan" nu i två dagar. :o
Hör nu att lillan är vaken så blöjbyte sen lite frukost för hennes del och en annan ska koka kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0