Feb. 21, 2013

Nu är det dags och sova, har bestämt mig för att inte bestämma mig för att lägga mig tidigt för så blir det aldrig.
Så imorgon kväll lägger jag mig när jag börjar bli trött för nu känner jag att kroppen säger ifrån att jag sover alldeles för lite, är som en zombie på dagarna så mer eller mindre så känner jag mig mer död än levande just nu!

Dagen har varit relativt lugn vi lämnade Kevin på dagis som vanligt strax efter nio sen blev det en lång promenad tillsammans med Denise.
Gick hem och började städa medans Emilia sov, hämtade Kevin sen har vi mer eller mindre tagit det lugnt.
Imorgon ska vi till ögonkirugen som hjälpte oss med Emilia, ska vara där 10:20 så får åka direkt efter jag har lämnat Kevin.
Denise är jätte snäll och följer med och ska möta upp D på sjukhuset så han skulle åka ifrån jobbet den stunden för han ville också med, efter det blir det en sväng intill stan!

Är väldigt nervös inför morgondagens besök, återstår och se hur det ser ut i ögat och om det kommer bli fler kontroller. :/
Är inne på fjärde dagen nu med mitt hälsosammare liv och ska jag vara ärlig så känns allting underbart!
Jag kan se mig själv framför mig hur duktig jag är som verkligen kämpar tillsammans med min bästa vän & även sambo som stöttar mig! ❤
Jag vet att jag kan klara det här utan en gb (gastric bypass) och det får ta den tid det tar för fy fasiken va bra jag kommer må!

Nu ska jag sova men jag hoppas att ni mår bra ni också!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0