9 Februari

Hej på er!

Här hemma håller renoveringen på för fullt, men det kommer antagligen ta lite längre tid än jag hade tänkt mig.
Maskeringstejpen tog slut och jag får ta en vägg åt gången med tanke på Kevin springer ut och in i sitt rum för att ta leksaker och så, men nu är dörren låst i med jag var tvungen och ta bort skydd från eluttagen osv.
Men fint kommer det verkligen bli!
Kevin är fortfarande febrig och nu är febern ganska hög det räcker man ser honom i ögonen så är det helt glansiga, så en innehelg får det bli.
Ska eventuellt hem till Denise senare ikväll när barnen har somnat, dricka lite kaffe och prata.
 
Just nu ligger Emilia och sover så ska snart börja med dagens middag, lasange står på schemat.
Får bli något ganska snabbt och enkelt, men nu har vi äntligen fått ut det nya köksbordet och slängt det gamla.
Bara två stolar kvar men dem använder jag nu medans jag målar, är inte så lång så jag når upp till taket.
D har erbjudit sig och hjälpa till när det kommer till den biten men i med det var min idé och måla så vill jag göra det själv. :)
Glömde dock ta före bild men några av er har nog redan sett innan hur det såg ut?
Gjorde ju en videoblogg om det, så när målningen är klar så kommer det upp en ny är tanken i alla fall,
möbler och sånt ska också inhandlas men vi får ta lite pö om pö.
 
Har börjat snöa igen, men förhoppningsvis blir det inte så mycket mer än vad vi redan har.
Tanken är att jag och D ska även försöka och se en film och äta lite gott tillsammans, men som sagt det får bli lite senare när jag har kommit hem från Denise.
Jag hoppas att ni mår bra, tänkte jag ska lägga upp en bild på vårt nya köksbord så ni får se det.
Köpte en vaxduk så barnen inte förstör det, för det vore verkligen jätte synd!

Nu mysa lite med barnen och D, för lill skruttan vaknade mitt i allt.
Märks att hon inte har varit hos mig så mycket idag för hon säger mamma hela tiden. Lill skruttan!!
Vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0