4 Februari

God kväll!

Jag hoppas på att ni mår bra och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har kopplat av och umgås med familjen nu dem senaste dagarna.
Vi mår bara bra, dagar är stressiga med en massa trots och bråk mellan barnen!
Emilia har börjat bitas så det blir en hel del gråt från Kevin och sen tvärtom, väldigt jobbigt med andra ord.

Men imorgon är det dagis och det är verkligen något som Kevin längtar till men helgen är nog denna veckans största höjdpunkt först så ska vi göra en tårta någon dag antagligen på Söndag för & "fira" mig lite även om jag inte vill bli firad så får det bli en tårta.
Fyller 23 år nu den 12.
Sen ska Kevin få sova hos farmor och farfar som han har velat nu i flera månader❤

Imorgon 9.30 så ska jag & Emilia till BVC har inte varit där på två månader så imorgon är det vägning, mätning och lite sånt. :)
Nu ska jag ta mig ett varmt bad för att sedan sova så man orkar upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0