19 Februari

God morgon!

Tittar in en snabbis och säger hej, är inne på andra dagen nu med kost och allt och ja jag vet om att det kommer bli extremt jobbigt men jag kommer klara det här.
Denise stöttar mig och jag stöttar henne sen D stöttar mig också för han märker nog vilken stark motivation jag har! :)
Satt och kollade på lite träningskläder igår, är framför allt ute efter ett par nya skor för mina är så slitna nu och det är svårt och veta vad som är bra osv.
Men nu har jag hittat två par som jag verkligen föll för direkt och dem verkar vara bekväma utav det man läser!
Satt först och funderade på om man ska åka iväg och handla men det är också ett dilemma..

Just nu sitter Kevin och äter och själv ska jag alldeles strax väcka Emilia också så även hon får äta,
sen en shake till mig själv sen beger vi oss mot dagis för att lämna storebror och sedan beger jag och lillan oss ut på en pw med vagnen!
Så varje morgon efter lämning på dagis så ska vi ut på en pw och sen på kvällarna ska jag och Denise ta en rejäl runda! :)
Känns så skönt och ha någon och gå med för man blir mer fruktansvärt motiverad och peppad till att ge sig ut! :)
Vägde mig igår så varannan vecka kommer jag väga mig och ta ett midjemått,
är fortfarande tveksam på att skriva ut min vikt men samtidigt så får ni även se hur man lyckas m.m.
Nu vaknade skruttan så mer uppdatering kommer,
slänger in en bild på skorna och det senare istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0