17 Februari

God morgon!

Idag är man mer död än levande..
Somnade sent men Emilia vaknade i omgångar hela natten och var orolig då hon har fått feber ovanpå allting,
sen Kevin tyckte att vi skulle gå upp vid 5:10 så ja vad ska jag säga?
Ibland förstår jag verkligen inte varför han aldrig kan sova länge på helgerna jag menar det är ju då man ska sova ut lite, men han tycker snarare tvärtom.
Sitter just nu med min första kopp kaffe och funderar på vad vi ska hitta på idag,
har gjort chokladbollar tillsammans med Kevin för att fördriva tiden lite också.
Idag var/är det D som fick sovmorgon och han sover fortfarande, så tänkte jag skulle låta honom för sova någon timme till, men det beror också på om Kevin låter honom sova.
Är oftast jag som får sova på helgerna och ja innerst inne blir jag inte piggare utav det, det blir snarare tvärtom att jag blir mycket tröttare utav en konstig anledning?

Vädret är inte på topp det små duggar och är allmänt ett riktigt höstväder,
men tanken är att vi ska gå ut en sväng sen.
Får se om vi går till den lilla pulkabacken, gäller att passa på nu när det finns lite snö kvar för det kan lika bra vara borta imorgon eller något.
För min del så hade det absolut inte gjort någonting om det hade försvunnit helt och hållet nu för Mars börjar närma sig och då vill jag ha lite vårtecken!
Snart fyller min älskade systerson L år, han blir 2 år och jag kan verkligen inte förstå hur snabbt allting har gått,
men det kanske beror på att man knappt träffas. :(
Så i år blir ju Emilia 1 år, L blir 2 år och Kevin 4 år.
Som där med Kevin kan varken jag eller D förstå vart alla dessa år har tagit vägen för med honom har tiden verkligen rusat iväg!
Speciellt sen Emilia föddes, men det kanske är så?

- Nej får ta hand om min febriga prinsessa som står och gnyr i sin säng och är mega trött och en prins som springer och skriker (utan anledning) som alla andra dagar.
Men hoppas att ni får en bra Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0