16 Februari

Idag har det varit relativt lugnt här hemma bortsett från trotsen, men då är allting sig likt om jag får säga det själv! ;)
Åkte på en liten utflykt intill stan där D skulle göra ett ärende sen åkte vi inom & sa hej till farfar som var på jobbet. Hade en glad Kevin resten av dagen!
Väl hemma så gick jag & prinsen och köpte Lördagsmys sen när vi kom hem påbörjade jag med maten: kyckling, pommes och beasås fick det bli dagen till ära.

Sen gick D & Kevin ut en sväng till sandlådan i med Emilia låg och sov så passade jag på att få undan lite tvätt & disk m.m.
Vid 19 tiden åkte D till Kungsbacka han & en "lagkompis" till air soften skulle skruva med bössan.
När barnen hade somnat tog jag mig ett varmt bad sen fixade jag i ordning lite lördags mys till mig & D.
Nu sover hela familjen och jag själv kollar på Hollywood Heights en ny serie sen blir det sängen för min del också! :)

Får se vad vi ska hitta på imorgon.

~ min älskade prins❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0