15 Februari

Trötta & smått sega, övriga familjen är fortfarande snoriga och hostiga är verkligen ett under att jag har klarat mig ifrån denna förkylning!
Idag har Emilia öppnat sitt öga helt, det rinner ifrån det fortfarande men det är på bättringsväg.
Nu är vi på väg hem från Gråbo, varit och hälsat på barnens farmor en stund deras farfar var vi inom på vägen dit för han var så snäll och skrev ut papprena om skadeanmälan & patientförsäkringen så nu är allt påskrivit och på Måndag ska det skickas iväg..

Nu blir det hem och laga mat sen ska jag hänga upp tvätten, dammsuga och lite sånt smått & gott! :)
Även mysa med barnen för sen när dem har somnat så är i alla fall tanken att jag och D ska se en film tillsammans vilket var alldeles för längesen! ❤
Får se om vi köper något gott till filmen, tänkte i alla fall poppa lite popcorn.
Lägger upp bilder på Kevins rum sen när jag är hemma m.m :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0