14 Februari

Även om jag inte bryr mig om alla ❤-dag så ville jag ändå önska er en;

~ Happy Valentines Day!

Idag har Kevin varit hemma från dagis, myst en massa har vi gjort alla fyra!
Pysslat & haft oss.
Sen har Kevin kollat på film i sitt rum och även lekt lite med sin kära pappa, märks att prinsen älskar sitt "nya" rum för han bor nästan där inne nu på dagarna. ;)
Så det var verkligen lyckat!
Senare i em tog vi oss en promenad till pulkabacken och åkte lite.

Vi firar inte denna dagen om jag säger så, men Kevin tycker om sånna här speciella dagar så han fick ett litet kort imorse från oss tre.
Emilia fick en teckning av storebror❤
Hämtade ut barnens nya vårjackor & mössor idag och ja imorgon ska Kevin prova sin. Han valde färg på både jacka & mössa alldeles själv!

Emilias öga är på bättringsvägen idag har hon kunnat ha ögat öppet mer än igår & lättnaden släpper mer och mer för en annan.
Hon har vilat ikapp sig nu sen i Tisdags då det var en jobbig dag som verkligen tog på hennes krafter :(
Så idag har hon varit sig själv❤
En annan är fortfarande utmattad men just nu går man tänker på båda barnen och man håller igång hela tiden..

Lägger upp bilder imorgon på Kevins rum så ni får se för nu ska jag sova :)
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0