10 Februari

Barnen slog upp sina ögon vid 5 då tyckte dem att det var dags och gå upp för dagen!
D tog barnen så jag fick sova då jag har varit uppe till och från hela natten med bägge barnen, förkylda är dem båda..
Den som har det värst är Emilia så hon är väldigt grinig och extra mammig, men nu ligger både hon & D och sover så jag och Kevin ligger på soffan å myser till Bolibompa kanalen..
Idag har han ingen feber så hoppas på att han inte får någon mer nu!

När D har vaknat ska jag be honom köra ner till Rusta och köpa mer färg!
Får måla tre laget av den vita så den sista färgen tog precis slut -.-
Så förhoppningsvis blir jag klar ikväll med målandet så imorgon blir det att ställa i ordning alla möbler m.m för att sedan röja i hela lägenheten för just nu ser den ut som ett bombnedslag!?
Undrar hur det kommer sig för när man renoverar ett rum så ser det konstigt nog ut som om man renoverar hela hemmet? Haha
Hur har ni det när ni renoverar?

Funderar på att lägga ner bloggen ett tag för lusten finns där i mellan åt men för det mesta är det i botten..
Inga kommentarer så det känns också sådär, vad tycker ni att jag ska skriva mer om? Mindre om? Osv...

~ här får ni en liten tjuvkik på halva rummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0