18 December

God kväll!

Här sitter jag på jobb, idag kör vi ett dubbelpass 15-7.30 skulle egentligen ha jobbat 15-15 men bytte med kollegan men sen visade sig att vår samordnare fixade in två andra som tog våra pass så jag börjar inte förrän 20.30 imorgon! 
Hon tyckte att vi förtjänade så vi hann vila också med tanke på det har blivit en massa jobb för våran del..
Jag älskar mitt jobb men hälsan & familjen får gå före ibland, jag måste tänka mig för och inte ta på mig en massa extra pass m.m för barnen blir lidande!

Nu är det bara fem dagar kvar tills vi åker till Skåne och jag längtar något fruktansvärt vill jag lova! Ska bli skönt att få komma hem till familjen i ett par dagar :)
Har en sån abstinens efter mina systersöner ❤️️
Hur mår ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0