❤ 8 Augusti

Back on track!! I hope ..

God kväll!

Det har varit full rulle här hemma dem senaste dagarna och för min del har tre dagar varit extremt jobbiga.. Har haft en jäkla tandvärk så jag trodde rent ut sagt att jag skulle dö igår natt, men fick en akuttid (rädd som attans var jag) men en provisorisk lösning fick det bli tills den 22 Augusti om det nu inte kommer tillbaka dvs.
Emilias "pojkvän" C med familj var här en dag, vi har varit på nya klädkällaren och kollat läget sen igår var vi i Gråbo en sväng efter tandläkaren.
Idag har vi bara varit hemma och myst!
Jag söker jobb för fulla muggar om dagarna, fixar det sista nu inför dagis m.m. Så har rent ut sagt inte tänkt på att blogga.

Imorgon ska vi ev. till ett Lekland i Kungälv sen på kvällen ska D iväg.
Sen ska jag fixa picknik korgen m.m inför Lördagens utflykt till Borås djurpark! Om ni bara visste hur mycket Kevin har längtat efter denna dagen❤
Deras farmor ska också följa med :)
Sen på Söndag blir det nog bara en mysdag då Kevin börjar dagis igen på Måndag och D går tillbaka till jobbet efter två veckors semester.
Sen är det en veckan kvar tills Emilia ska skolas in :( tiden går alldeles för fort!

Jag tänkte höra med er om där är något speciellt ni vill att jag ska skriva om?
- lägger upp lite bilder ifrån dem senaste dagarna och så!
Nu ska jag också sova, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0