❤ 5 Augusti

Precis kollat klart på American Pie och la mig precis i sängen.
Båda barnen sover sen 19-19.30 dock så vaknade Emilia för en timme sen för lite välling!
Igår så gjorde vi inte så särskilt mycket då D var iväg och spelade air soft, barnen & jag gick och handlade lite fika då deras farmor skulle komma någon gång på em, när vi precis kom till sandlådan så ringde hon och sa att hon snart var framme hemma hos oss.
Vi var ute en liten stund, gick upp och fika sen ett tag efter deras farmor hade åkt så gick vi ut igen.
Sen kom D hem och hela familjen tog det bara lugnt!

Vad vi ska hitta på idag det vet jag inte ännu, vi pratade om vi skulle åka ut till någon ö och plocka lite snäckor & sånt.
Så vi får se vad vi ska hitta på :)
Klockan ringer vid 8 då jag måste ringa till dagis och meddela att Kevin är hemma denna veckan också då D har semester denna veckan också sen börjar han jobba!
Finns inte så mycket mer och berätta just nu, sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0